Dostawa myjki ultradźwiękowej dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej

Branża

Laboratoria:
      sprzęt wyposażenie, aparatura

Forma przetargu

zapytanie o cenę

Dane organizatora

POLITECHNIKA GDAŃSKA WYDZIAŁ FIZYKI TECHNICZNEJ I MATEMATYKI STOSOWANEJ
80-233 GDAŃSK
GABRIELA NARUTOWICZA 11/12
Tel. 58 347 13 10
Fax. 58 347 28 21
E-mail dziekanat@mif.pg.gda.pl
WWW www.mif.pg.gda.pl/

Województwo

pomorskie

Powiat

Gdańsk

Treść zamówienia

Dostawa myjki ultradźwiękowej dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej...

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia

Dostawa myjki ultradźwiękowej dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej

Specyfikacja

https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=dzp.pg.edu...

LINK do SIWZ

http://dzp.pg.edu.pl/?a=zs&s=zo&poid=10260

Osoba do kontaktu

e-mail zam.publiczne.wftims@pg.edu.pl.

Wymagany termin realizacji zamówienia

do 7 dni od daty zamówienia.

Miejsce i termin składania ofert



2021-11-29

Sposób składania ofert

POLITECHNIKA GDAŃSKA WYDZIAŁ FIZYKI TECHNICZNEJ I MATEMATYKI STOSOWANEJ, GABRIELA NARUTOWICZA 11/12, 80-233 GDAŃSK Godzina: 08:15

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

 

Termin związania ofertą

 

Składanie ofert wariantowych/częściowych

 

Uwagi

POLITECHNIKA GDAŃSKA
WYDZIAŁ FIZYKI TECHNICZNEJ
I MATEMATYKI STOSOWANEJ
UCZELNIA BADAWCZA INOUWA DOSKONAŁOŚCI
ZZ/293/019/D/21
Gdańsk, dnia 23.11.2021 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELANYM ZAMÓWIENIU
Politechnika Gdańska, Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej, działając na podstawie art. 11 ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), informuje o zamiarze udzielenia zamówienia na dostawę myjki ultradźwiękowej i zaprasza do składania ofert.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
Myj'ka ultradźwiękowa w komplecie z koszykiem
Pojemność: 6-7 litrów
Moc ultradźwięków: około 320 W
Częstotliwość: 40 kHz
Moc układu grzania: około 300 W
Układ czasowy: 0-30 minut
Koszyk: dopasowany do wymiarów wanny
2. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 7 dni od daty zamówienia.
3. Zamawiający nie przewiduje realizacji zamówienia częściowego (partiami), tj. w terminie późniejszym, niż jest wymagany.
4. Oferta powinna zawierać:
a) Przedmiot dostawy (nazwę, model, typ itp.),
b) Cenę oferty brutto za realizację zamówienia z uwzględnieniem wszelkich kosztów niezbędnych do realizacji zamówienia, w tym cenę towaru, kosztu transportu do siedziby Zamawiającego,
c) Termin realizacji zamówienia,
d) Warunki gwarancji,
e) Termin ważności oferty.
5. Oferty należy złożyć w formie pisemnej do dnia 29.11.2021 r., do godziny 08.15 na adres: Politechnika Gdańska Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej, 80-233 Gdańsk, ul. G. Narutowicza 11/12, Gmach Główny, pok. 103 c lub e-mailem na adres: zam.publiczne.wftims@pg.edu.pl z podaniem w tytule maila ZZ/293/019/D/21. Oferty złożone w formie elektronicznej winny być sporządzone w formie skanu oryginału i muszą koniecznie zawierać podpis osoby składającej ofertę. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści ogłoszenia drogą elektroniczną na e-mail zam.publiczne.wftims@pg.edu.pl.
6. Kryteria oceny ofert:
Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującym kryterium oceny ofert: Cena -100%. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który złoży ofertę spełniającą wszystkie warunki zamówienia i zaproponuje najniższą cenę. W przypadku, gdy zostaną złożone dwie lub więcej ofert z taką samą ceną, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane we wcześniej złożonych ofertach.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyn.
8. Zamawiający zastrzega, że niniejsze ogłoszenie stanowi zaproszenie do składania ofert i nie stanowi oferty, a otrzymanie w wyniku niniejszego zaproszenia oferty Wykonawcy nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Politechnikę Gdańską bądź zawarciem jakiejkolwiek umowy a nadto nie łączy się z koniecznością zawarcia przez Zamawiającego umowy.
tel.+48 58 347 25 87
fax: +48 58 347 28 21
e-mail: zam.publiczne.wftims@pg.edu.pl
www.pg.edu.pl
POLITECHNIKA GDAŃSKA
ul. G. Narutowicza 11/12
80-233 Gdańsk
POLITECHNIKA GDAŃSKA
WYDZIAŁ FIZYKI TECHNICZNEJ
I MATEMATYKI STOSOWANEJ
UCZELNIA BADAWCZA INICJATYWA DOSKONAŁOŚĆ
9. Żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności za wystąpienie i skutki siły wyższej, przez którą strony rozumieją zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym, o nadzwyczajnych konsekwencjach, obiektywnie niemożliwe do przewidzenia, co do którego ze względu na moc oddziaływania nie można było podjąć skutecznych środków obrony.
10. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dotycząca przetwarzania danych osobowych oraz swobodnego przepływu takich:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Politechnika Gdańska ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Gdańskiej jest Pan mgr inż. Paweł Baniel, (kontakt):iod@pg.edu.pl1;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę myjki ultradźwiękowej, nr postępowania ZZ/293/019/D/21, prowadzonym w trybie art. 11 ust. 5 pkt 1 na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.);
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dokumentacja postępowań o zamówienie publiczne finansowanych ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej (EU) przechowywana będzie również przez okres wynikający
6) z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków pochodzących z UE;
7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9) będzie przysługiwało Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych2;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
- osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO3;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO;
Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
2 Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
3 Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
tel.+48 58 347 25 87
fax: +48 58 347 28 21
e-mail: zam.publiczne.wftims@pg.edu.pl
www.pg.edu.pl
POLITECHNIKA GDAŃSKA
ul. G. Narutowicza 11/12
80-233 Gdańsk
POLITECHNIKA
GDAŃSKA
WYDZIAŁ FIZYKI TECHNICZNEJ I MATEMATYKI STOSOWANEJ
10) nie będzie przysługiwało Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Dodatkowo, stosownie do art. 19 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 oraz art. 75 ustawy Pzp:
- w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do uzyskania potwierdzenia, czy przetwarzane są dotyczące go dane osobowe, to Zamawiający będzie uprawniony do żądania od Wykonawcy dodatkowych informacji precyzujących żądanie (np. nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia);
- w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych, to Zamawiający będzie uprawniony do przetwarzania tych danych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
tngrrr*-, Marek Żabczyński WYDZIAŁ FIZYKI TECHNICZNEJ I MATEMATYKI STOSOWANEJ
(podpis osoby upoważnionej)
POLITECHNIKA GDAŃSKA
tel. +48 58 347 25 87
fax: +48 58 347 28 21
e-mail: zam.publiczne.wftims@pg.edu.pl
www.pg.edu.pl
ul. G. Narutowicza 11/12
80-233 Gdańsk

Data dodania

2021-11-24