Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych

Branża

Laboratoria:
      chemiczne odczynniki
      sprzęt wyposażenie, aparatura
      szkło laboratoryjne

Forma przetargu

zapytanie o cenę

Dane organizatora

UNIWERSYTET W BIAŁYMSTOKU
15-328 BIAŁYSTOK
ŚWIERKOWA 20B
Tel. 85 745 70 00
Fax. 85 745 70 73
E-mail uniwersytet@uwb.edu.pl
WWW www.uwb.edu.pl/

Województwo

podlaskie

Powiat

Białystok

Treść zamówienia

Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych na potrzeby projektu „Nowoczesny Uniwersytet szansą na rozwój przyszłych kadr regionu”

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia

Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych na potrzeby projektu „Nowoczesny Uniwersytet szansą na rozwój przyszłych kadr regionu”Część 1: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa odczynników chemicznych. Część 2: Przedmiotem zamówienia jest dostawa lamp UV/LED. Część 3: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa lampy UV. Część 4: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa elektrody jonoselektywnej chlorkowej. Część 5: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa oleju do pomp wirnikowych. Część 6: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa pipet zmiennopojemnościowych i wyposażenia. Część 7: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa lamp do spektrometru AAS Solaar M6. Część 8: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa akcesoriów laboratoryjnych. Część 9: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa akcesoriów laboratoryjnych. Część 10: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego. Dzp-391/28/D/2021

Specyfikacja

https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=uwb.ezamaw...

LINK do SIWZ

http://uwb.ezamawiajacy.pl/pn/uwb/demand/notice/public/38205/details

CPV

33.69.63.00

Wymagania

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed ich złożeniem. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt 1, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. 4. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, Wykonawca dołącza do oferty wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zgodnie z załączonym wzorem - załącznik nr 3 do SWZ) – dotyczy zadania nr 2, 3, 4, 6. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zgodnie z załączonym wzorem - załącznik nr 3 do SWZ) 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli jest wymagane). 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy winno być sporządzone tak jak zapisano w rozdziale XV SWZ i załączone do oferty. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX SWZ, składa każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej. 5. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

Wadium

0.00

Osoba do kontaktu

Uniwersytet w Białymstoku, ul. Świerkowa 20B, 15-328, Białystok, woj. podlaskie, państwo PL, e-mail przetargi@uwb.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.uwb.edu.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia

21 dni

Miejsce i termin składania ofert



2021-09-22

Sposób składania ofert

Platforma znajdującą pod adresem https://uwb.ezamawiajacy.pl Godzina: 09:30

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

 

Termin związania ofertą

do 2021-10-21

Składanie ofert wariantowych/częściowych

oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: TAK

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie

część 1: cena 60
część 1: termin wykonania zamówienia 40
część 2: cena 60
część 2: termin wykonania zamówienia 40
część 3: cena 60
część 3: termin wykonania zamówienia 40
część 4: cena 60
część 4: termin wykonania zamówienia 40
część 5: cena 60
część 5: termin wykonania zamówienia 40
część 6: cena 60
część 6: termin wykonania zamówienia 40
część 7: cena 60
część 7: termin wykonania zamówienia 40
część 8: cena 60
część 8: termin wykonania zamówienia 40
część 9: cena 60
część 9: termin wykonania zamówienia 40
część 10: cena 60
część 10: termin wykonania zamówienia 40

Uwagi

2021/BZP 00175021/01


Dostawy
Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych na potrzeby projektu „Nowoczesny Uniwersytet szansą na rozwój przyszłych kadr regionu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050562207
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świerkowa 20B
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-328
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uwb.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwb.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych na potrzeby projektu „Nowoczesny Uniwersytet szansą na rozwój przyszłych kadr regionu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91298e47-058d-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00175021
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000411/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych na potrzeby projektu "Nowoczesny Uniwersytet szansą na rozwój przyszłych kadr regionu"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest realizowany z projektu Nowoczesny Uniwersytet szansą na rozwój przyszłych kadr regionu w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Nr umowy: POWR.03.05.00-00-Z218/18.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://uwb.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://uwb.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet , znajdującej się pod adresem internetowym https://uwb.ezamawiajacy.pl oraz poczty elektronicznej przetargi@uwb.edu.pl .
2. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) włączona obsługa JavaScript;
e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj.: plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020, poz. 2415).
8. Wymagania techniczne oraz organizacyjne, dotyczące komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami, zasady funkcjonowania platformy zakupowej Marketplanet, a także sposób składania ofert oraz zamieszczania przez Wykonawców wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień, odwołań oraz informacji określa również Instrukcja dla Wykonawców, dostępna na Platformie Zakupowej Marketplanet w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Dzp-391/28/D/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 10
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa odczynników chemicznych.

4.2.5.) Wartość części: 816,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
- Cena ofertowa brutto (C) – 60 pkt
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 60 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów według wzoru:
C = (Cmin/Cx) x 60 pkt,
gdzie:
C = liczba punktów za kryterium „cena ofertowa brutto”;
Cmin = najniższa cena ofertowa brutto wynikająca z ofert niepodlegających
odrzuceniu;
Cx = cena ofertowa brutto oferty badanej.
Termin wykonania zamówienia (T) – 40 pkt
Wykonawca, w zależności od zaoferowanego terminu wykonania zamówienia otrzyma następującą liczbę punktów:
15-21 dni od daty podpisania umowy – 0 pkt
11-14 dni od daty podpisania umowy – 20 pkt
do 10 dni od daty podpisania umowy – 40 pkt
UWAGA: Wykonawca nie może zaoferować terminu wykonania zamówienia dłuższego niż 21 dni. W sytuacji nieokreślenia przez Wykonawcę oferowanego terminu wykonania zamówienia, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje najdłuższy termin – 21 dni.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa lamp UV/LED.

4.2.5.) Wartość części: 224,40 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
- Cena ofertowa brutto (C) – 60 pkt
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 60 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów według wzoru:
C = (Cmin/Cx) x 60 pkt,
gdzie:
C = liczba punktów za kryterium „cena ofertowa brutto”;
Cmin = najniższa cena ofertowa brutto wynikająca z ofert niepodlegających
odrzuceniu;
Cx = cena ofertowa brutto oferty badanej.
Termin wykonania zamówienia (T) – 40 pkt
Wykonawca, w zależności od zaoferowanego terminu wykonania zamówienia otrzyma następującą liczbę punktów:
15-21 dni od daty podpisania umowy – 0 pkt
11-14 dni od daty podpisania umowy – 20 pkt
do 10 dni od daty podpisania umowy – 40 pkt
UWAGA: Wykonawca nie może zaoferować terminu wykonania zamówienia dłuższego niż 21 dni. W sytuacji nieokreślenia przez Wykonawcę oferowanego terminu wykonania zamówienia, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje najdłuższy termin – 21 dni.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa lampy UV.

4.2.5.) Wartość części: 1635,60 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
- Cena ofertowa brutto (C) – 60 pkt
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 60 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów według wzoru:
C = (Cmin/Cx) x 60 pkt,
gdzie:
C = liczba punktów za kryterium „cena ofertowa brutto”;
Cmin = najniższa cena ofertowa brutto wynikająca z ofert niepodlegających
odrzuceniu;
Cx = cena ofertowa brutto oferty badanej.
Termin wykonania zamówienia (T) – 40 pkt
Wykonawca, w zależności od zaoferowanego terminu wykonania zamówienia otrzyma następującą liczbę punktów:
15-21 dni od daty podpisania umowy – 0 pkt
11-14 dni od daty podpisania umowy – 20 pkt
do 10 dni od daty podpisania umowy – 40 pkt
UWAGA: Wykonawca nie może zaoferować terminu wykonania zamówienia dłuższego niż 21 dni. W sytuacji nieokreślenia przez Wykonawcę oferowanego terminu wykonania zamówienia, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje najdłuższy termin – 21 dni.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa elektrody jonoselektywnej chlorkowej.

4.2.5.) Wartość części: 650,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
- Cena ofertowa brutto (C) – 60 pkt
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 60 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów według wzoru:
C = (Cmin/Cx) x 60 pkt,
gdzie:
C = liczba punktów za kryterium „cena ofertowa brutto”;
Cmin = najniższa cena ofertowa brutto wynikająca z ofert niepodlegających
odrzuceniu;
Cx = cena ofertowa brutto oferty badanej.
Termin wykonania zamówienia (T) – 40 pkt
Wykonawca, w zależności od zaoferowanego terminu wykonania zamówienia otrzyma następującą liczbę punktów:
15-21 dni od daty podpisania umowy – 0 pkt
11-14 dni od daty podpisania umowy – 20 pkt
do 10 dni od daty podpisania umowy – 40 pkt
UWAGA: Wykonawca nie może zaoferować terminu wykonania zamówienia dłuższego niż 21 dni. W sytuacji nieokreślenia przez Wykonawcę oferowanego terminu wykonania zamówienia, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje najdłuższy termin – 21 dni.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa oleju do pomp wirnikowych.

4.2.5.) Wartość części: 503,10 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
- Cena ofertowa brutto (C) – 60 pkt
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 60 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów według wzoru:
C = (Cmin/Cx) x 60 pkt,
gdzie:
C = liczba punktów za kryterium „cena ofertowa brutto”;
Cmin = najniższa cena ofertowa brutto wynikająca z ofert niepodlegających
odrzuceniu;
Cx = cena ofertowa brutto oferty badanej.
Termin wykonania zamówienia (T) – 40 pkt
Wykonawca, w zależności od zaoferowanego terminu wykonania zamówienia otrzyma następującą liczbę punktów:
15-21 dni od daty podpisania umowy – 0 pkt
11-14 dni od daty podpisania umowy – 20 pkt
do 10 dni od daty podpisania umowy – 40 pkt
UWAGA: Wykonawca nie może zaoferować terminu wykonania zamówienia dłuższego niż 21 dni. W sytuacji nieokreślenia przez Wykonawcę oferowanego terminu wykonania zamówienia, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje najdłuższy termin – 21 dni.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa pipet zmiennopojemnościowych i wyposażenia.

4.2.5.) Wartość części: 1098,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
- Cena ofertowa brutto (C) – 60 pkt
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 60 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów według wzoru:
C = (Cmin/Cx) x 60 pkt,
gdzie:
C = liczba punktów za kryterium „cena ofertowa brutto”;
Cmin = najniższa cena ofertowa brutto wynikająca z ofert niepodlegających
odrzuceniu;
Cx = cena ofertowa brutto oferty badanej.
Termin wykonania zamówienia (T) – 40 pkt
Wykonawca, w zależności od zaoferowanego terminu wykonania zamówienia otrzyma następującą liczbę punktów:
15-21 dni od daty podpisania umowy – 0 pkt
11-14 dni od daty podpisania umowy – 20 pkt
do 10 dni od daty podpisania umowy – 40 pkt
UWAGA: Wykonawca nie może zaoferować terminu wykonania zamówienia dłuższego niż 21 dni. W sytuacji nieokreślenia przez Wykonawcę oferowanego terminu wykonania zamówienia, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje najdłuższy termin – 21 dni.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa lamp do spektrometru AAS Solaar M6.

4.2.5.) Wartość części: 2767,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
- Cena ofertowa brutto (C) – 60 pkt
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 60 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów według wzoru:
C = (Cmin/Cx) x 60 pkt,
gdzie:
C = liczba punktów za kryterium „cena ofertowa brutto”;
Cmin = najniższa cena ofertowa brutto wynikająca z ofert niepodlegających
odrzuceniu;
Cx = cena ofertowa brutto oferty badanej.
Termin wykonania zamówienia (T) – 40 pkt
Wykonawca, w zależności od zaoferowanego terminu wykonania zamówienia otrzyma następującą liczbę punktów:
15-21 dni od daty podpisania umowy – 0 pkt
11-14 dni od daty podpisania umowy – 20 pkt
do 10 dni od daty podpisania umowy – 40 pkt
UWAGA: Wykonawca nie może zaoferować terminu wykonania zamówienia dłuższego niż 21 dni. W sytuacji nieokreślenia przez Wykonawcę oferowanego terminu wykonania zamówienia, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje najdłuższy termin – 21 dni.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa akcesoriów laboratoryjnych.

4.2.5.) Wartość części: 4846,30 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
- Cena ofertowa brutto (C) – 60 pkt
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 60 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów według wzoru:
C = (Cmin/Cx) x 60 pkt,
gdzie:
C = liczba punktów za kryterium „cena ofertowa brutto”;
Cmin = najniższa cena ofertowa brutto wynikająca z ofert niepodlegających
odrzuceniu;
Cx = cena ofertowa brutto oferty badanej.
Termin wykonania zamówienia (T) – 40 pkt
Wykonawca, w zależności od zaoferowanego terminu wykonania zamówienia otrzyma następującą liczbę punktów:
15-21 dni od daty podpisania umowy – 0 pkt
11-14 dni od daty podpisania umowy – 20 pkt
do 10 dni od daty podpisania umowy – 40 pkt
UWAGA: Wykonawca nie może zaoferować terminu wykonania zamówienia dłuższego niż 21 dni. W sytuacji nieokreślenia przez Wykonawcę oferowanego terminu wykonania zamówienia, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje najdłuższy termin – 21 dni.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa akcesoriów laboratoryjnych.

4.2.5.) Wartość części: 3976,73 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
- Cena ofertowa brutto (C) – 60 pkt
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 60 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów według wzoru:
C = (Cmin/Cx) x 60 pkt,
gdzie:
C = liczba punktów za kryterium „cena ofertowa brutto”;
Cmin = najniższa cena ofertowa brutto wynikająca z ofert niepodlegających
odrzuceniu;
Cx = cena ofertowa brutto oferty badanej.
Termin wykonania zamówienia (T) – 40 pkt
Wykonawca, w zależności od zaoferowanego terminu wykonania zamówienia otrzyma następującą liczbę punktów:
15-21 dni od daty podpisania umowy – 0 pkt
11-14 dni od daty podpisania umowy – 20 pkt
do 10 dni od daty podpisania umowy – 40 pkt
UWAGA: Wykonawca nie może zaoferować terminu wykonania zamówienia dłuższego niż 21 dni. W sytuacji nieokreślenia przez Wykonawcę oferowanego terminu wykonania zamówienia, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje najdłuższy termin – 21 dni.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego.

4.2.5.) Wartość części: 1872,25 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
- Cena ofertowa brutto (C) – 60 pkt
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 60 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów według wzoru:
C = (Cmin/Cx) x 60 pkt,
gdzie:
C = liczba punktów za kryterium „cena ofertowa brutto”;
Cmin = najniższa cena ofertowa brutto wynikająca z ofert niepodlegających
odrzuceniu;
Cx = cena ofertowa brutto oferty badanej.
Termin wykonania zamówienia (T) – 40 pkt
Wykonawca, w zależności od zaoferowanego terminu wykonania zamówienia otrzyma następującą liczbę punktów:
15-21 dni od daty podpisania umowy – 0 pkt
11-14 dni od daty podpisania umowy – 20 pkt
do 10 dni od daty podpisania umowy – 40 pkt
UWAGA: Wykonawca nie może zaoferować terminu wykonania zamówienia dłuższego niż 21 dni. W sytuacji nieokreślenia przez Wykonawcę oferowanego terminu wykonania zamówienia, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje najdłuższy termin – 21 dni.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed ich złożeniem.
3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt 1, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
4. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, Wykonawca dołącza do oferty wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zgodnie z załączonym wzorem - załącznik nr 3 do SWZ) – dotyczy zadania nr 2, 3, 4, 6.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zgodnie z załączonym wzorem - załącznik nr 3 do SWZ)
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli jest wymagane).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy winno być sporządzone tak jak zapisano w rozdziale XV SWZ i załączone do oferty.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX SWZ, składa każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej.
5. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określają załączniki nr 5.1 i 5.2 do SWZ - wzory umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-22 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma znajdującą pod adresem https://uwb.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-22 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-21
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Część 8 : Tak

Część 9 : Tak

Część 10 : Tak


Numer informacji: 2021-BZP-00175021-01

Data dodania

2021-09-09