Dostawa specjalistycznych odczynników (wzorców) do badań na potrzeby ZCHiBŻ w IRZiBŻ PAN w Olsztynie (2)

Branża

Laboratoria:
      chemiczne odczynniki

Forma przetargu

nieograniczony

Dane organizatora

INSTYTUT ROZRODU ZWIERZĄT I BADAŃ ŻYWNOŚCI POLSKIEJ AKADEMII NAUK W OLSZTYNIE
10-748 OLSZTYN
JULIANA TUWIMA 10
Tel. 89 523 46 86
Fax. 89 524 01 24
E-mail instytut@pan.olsztyn.pl
WWW pan.olsztyn.pl

Województwo

warmińsko-mazurskie

Powiat

Olsztyn

Treść zamówienia

Dostawa specjalistycznych odczynników (wzorców) do badań na potrzeby ZCHiBŻ w IRZiBŻ PAN w Olsztynie (2)

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia

Dostawa specjalistycznych odczynników (wzorców) do badań na potrzeby ZCHiBŻ w IRZiBŻ PAN w Olsztynie (2) Numer referencyjny: ZP-PN/D/2021/08/35-2Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników (wzorców) do prowadzonych badań naukowych dla Zakładu Chemii i Biodynamiki Żywności działającego w Instytucie Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach ofertowych – załącznikach nr 1 do SWZ. Zamawiający dopuścił w postępowaniu składanie ofert częściowych (2 części). Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.Część nr 1 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników (wzorców) do prowadzonych badań naukowych dla Zakładu Chemii i Biodynamiki Żywności działającego w Instytucie Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach ofertowych – załącznikach nr 1 do SWZ. Zamawiający dopuścił w postępowaniu składanie ofert częściowych (2 części). Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 2. Wykonawca dostarcza odczynniki wraz z załączonymi kartami charakterystyki i/lub specyfikacją jakościową zawierającą podstawowe dane oraz wymagania fizyczne i chemiczne potwierdzające zgodność dostarczanych produktów z SWZ. 3. Termin udzielonej gwarancji na produkty nie może być krótszy niż 75% terminu standardowo oferowanego przez producenta, licząc od dnia jego dostawy, zgodnie z terminem zaoferowanym przez Wykonawcę w ofercie. Termin gwarancji jest jednym z kryterium oceny ofert. Procedura sprawdzania i potwierdzania zgodności dostarczonego zamówienia oraz sposób zgłaszania reklamacji zgodny z zapisami w załączniku nr 3 – projektowanych postanowieniach umowy. 4. Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta na okres 12 miesięcy. Termin dostawy cząstkowej będzie zgodny z terminem zaoferowanym przez Wykonawcę w ofercie: maksymalnie do 30 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Termin dostawy jest jednym z kryterium oceny ofert. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył karty charakterystyki odczynnika i/lub specyfikację jakościową zawierającą podstawowe dane oraz wymagania fizyczne i chemiczne danego odczynnika potwierdzające, że zaoferowane produkty spełniają wszystkie wymogi Zamawiającego wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Karty charakterystyki Wykonawca składa wraz z ofertą. Dokumenty wykonawca składa w oryginale (dokumenty elektroniczne) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Jeżeli oryginał dokumentu, o których mowa powyżej nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię posiadanego dokumentu. W przypadku przekazywania przez wykonawcę elektronicznej kopii dokumentu opatrzenie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest równoznaczne z poświadczeniem elektronicznej kopii dokumentu za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Jeżeli Wykonawca nie złoży powyższych przedmiotowych środków dowodowych lub są one niekompletne, Zamawiający, zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę w wyznaczonym terminie do ich złożenia lub uzupełnienia. Część nr 2 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników (wzorców) do prowadzonych badań naukowych dla Zakładu Chemii i Biodynamiki Żywności działającego w Instytucie Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach ofertowych – załącznikach nr 1 do SWZ. Zamawiający dopuścił w postępowaniu składanie ofert częściowych (2 części). Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 2. Wykonawca dostarcza odczynniki wraz z załączonymi kartami charakterystyki i/lub specyfikacją jakościową zawierającą podstawowe dane oraz wymagania fizyczne i chemiczne potwierdzające zgodność dostarczanych produktów z SWZ. 3. Termin udzielonej gwarancji na produkty nie może być krótszy niż 75% terminu standardowo oferowanego przez producenta, licząc od dnia jego dostawy, zgodnie z terminem zaoferowanym przez Wykonawcę w ofercie. Termin gwarancji jest jednym z kryterium oceny ofert. Procedura sprawdzania i potwierdzania zgodności dostarczonego zamówienia oraz sposób zgłaszania reklamacji zgodny z zapisami w załączniku nr 3 – projektowanych postanowieniach umowy. 4. Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta na okres 12 miesięcy. Termin dostawy cząstkowej będzie zgodny z terminem zaoferowanym przez Wykonawcę w ofercie: maksymalnie do 30 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Termin dostawy jest jednym z kryterium oceny ofert. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył karty charakterystyki odczynnika i/lub specyfikację jakościową zawierającą podstawowe dane oraz wymagania fizyczne i chemiczne danego odczynnika potwierdzające, że zaoferowane produkty spełniają wszystkie wymogi Zamawiającego wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Karty charakterystyki Wykonawca składa wraz z ofertą. Dokumenty wykonawca składa w oryginale (dokumenty elektroniczne) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Jeżeli oryginał dokumentu, o których mowa powyżej nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię posiadanego dokumentu. W przypadku przekazywania przez wykonawcę elektronicznej kopii dokumentu opatrzenie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest równoznaczne z poświadczeniem elektronicznej kopii dokumentu za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Jeżeli Wykonawca nie złoży powyższych przedmiotowych środków dowodowych lub są one niekompletne, Zamawiający, zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę w wyznaczonym terminie do ich złożenia lub uzupełnienia.

Specyfikacja

https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=miniportal...

LINK do SIWZ

http://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/bfbc8ffc-409b-4771-8cee-6f3a64914547

CPV

33.69.63.00, 33.69.65.00

Wymagania

III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:1. Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności za dostarczony przedmiot zamówienia, w terminie do 30 dni od daty złożenia zamawiającemu oryginału prawidłowo wystawionej faktury VAT, dostarczonej do siedziby zamawiającego lub na platformę elektronicznego fakturowania.2. Projektowane postanowienia umowy zawiera załącznik nr 3 do SWZ. W § 9 wpisano, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, możliwość dokonania zmian zawartej umowy bez przeprowadzania nowego postępowania w sprawie zamówienia publicznego.3. Zamawiający NIE przewiduje udzielania zaliczek na realizację zamówienia.4. Zamawiający NIE przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.

Osoba do kontaktu

Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie 001289340 ul. Bydgoska 5 Olsztyn 10-243 Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie, ul. Bydgoska 5, 10-243 Olsztyn +48 895393167 s.bastek-oczkowska@pan.olsztyn.pl http://www.pan.olsztyn.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia

Okres w miesiącach: 12

Miejsce i termin składania ofert



2021-12-22

Sposób składania ofert

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://epuap.gov.pl/wps/portal Godzina: 12:00

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

 

Termin związania ofertą

Okres w miesiącach: 3 (od ustalonej daty składania ofert)

Składanie ofert wariantowych/częściowych

oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: TAK

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie

a) cena – waga: 60;
b) termin dostawy zamówienia cząstkowego – waga: 20;
c) termin gwarancji – waga: 20.

Uwagi

2021/S 228-599548
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE


Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie
Krajowy numer identyfikacyjny: 001289340
Adres pocztowy: ul. Bydgoska 5
Miejscowość: Olsztyn
Kod NUTS:
PL622 Olsztyński
Kod pocztowy: 10-243
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie, ul. Bydgoska 5, 10-243 Olsztyn
E-mail:
s.bastek-oczkowska@pan.olsztyn.pl
Tel.: +48 895393167
Adresy internetowe:
Główny adres:
http://www.pan.olsztyn.pl

I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal

I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: Państwowa Jednostka Naukowa

I.5) Główny przedmiot działalności
Inna działalność: Badania naukowe


Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:
Dostawa specjalistycznych odczynników (wzorców) do badań na potrzeby ZCHiBŻ w IRZiBŻ PAN w Olsztynie (2)
Numer referencyjny: ZP-PN/D/2021/08/35-2

II.1.2) Główny kod CPV
33696500 Odczynniki laboratoryjne

II.1.3) Rodzaj zamówienia
Dostawy

II.1.4) Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników (wzorców) do prowadzonych badań naukowych dla Zakładu Chemii i Biodynamiki Żywności działającego w Instytucie Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach ofertowych – załącznikach nr 1 do SWZ. Zamawiający dopuścił w postępowaniu składanie ofert częściowych (2 części). Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 22 901.00 PLN

II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: TAK
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Część nr: 1

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
33696300 Odczynniki chemiczne

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL622 Olsztyński
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Instytut Rozrodu Zwierząt i Badan Żywności PAN w Olsztynie, ul. Tuwima 10, 10-748 Olsztyn

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników (wzorców) do prowadzonych badań naukowych dla Zakładu Chemii i Biodynamiki Żywności działającego w Instytucie Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach ofertowych – załącznikach nr 1 do SWZ. Zamawiający dopuścił w postępowaniu składanie ofert częściowych (2 części). Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
2. Wykonawca dostarcza odczynniki wraz z załączonymi kartami charakterystyki i/lub specyfikacją jakościową zawierającą podstawowe dane oraz wymagania fizyczne i chemiczne potwierdzające zgodność dostarczanych produktów z SWZ.
3. Termin udzielonej gwarancji na produkty NIE może być krótszy niż 75% terminu standardowo oferowanego przez producenta, licząc od dnia jego dostawy, zgodnie z terminem zaoferowanym przez Wykonawcę w ofercie. Termin gwarancji jest jednym z kryterium oceny ofert. Procedura sprawdzania i potwierdzania zgodności dostarczonego zamówienia oraz sposób zgłaszania reklamacji zgodny z zapisami w załączniku nr 3 – projektowanych postanowieniach umowy.
4. Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta na okres 12 miesięcy. Termin dostawy cząstkowej będzie zgodny z terminem zaoferowanym przez Wykonawcę w ofercie: maksymalnie do 30 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Termin dostawy jest jednym z kryterium oceny ofert.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył karty charakterystyki odczynnika i/lub specyfikację jakościową zawierającą podstawowe dane oraz wymagania fizyczne i chemiczne danego odczynnika potwierdzające, że zaoferowane produkty spełniają wszystkie wymogi Zamawiającego wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Karty charakterystyki Wykonawca składa wraz z ofertą.
Dokumenty wykonawca składa w oryginale (dokumenty elektroniczne) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Jeżeli oryginał dokumentu, o których mowa powyżej NIE został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię posiadanego dokumentu. W przypadku przekazywania przez wykonawcę elektronicznej kopii dokumentu opatrzenie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest równoznaczne z poświadczeniem elektronicznej kopii dokumentu za zgodność z oryginałem.
Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
7. Jeżeli Wykonawca NIE złoży powyższych przedmiotowych środków dowodowych lub są one NIEkompletne, Zamawiający, zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę w wyznaczonym terminie do ich złożenia lub uzupełnienia.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 4 968.00 PLN

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
Umowa nr 00031.DDD.6509.00050.2019.05 z 18.02.2021 r. na realizację Operacji pn. „Opracowanie innowacyjnych przetworów owocowo-warzywnych zachowujących optymalny i korzystny skład substancji prozdrowotnych z wykorzystaniem unikalnych rodzajów marchwi i truskawki w celu poszerzenia produkcji rolniczej i przetwórczej” ze środków Działania „Współpraca” objętego PROW na lata 2014-2020.

II.2.14) Informacje dodatkowe
Kryteria udzielenia zamówienia:
a) cena – waga: 60;
b) termin dostawy zamówienia cząstkowego – waga: 20;
c) termin gwarancji – waga: 20.
Szczegółowy opis oceny ofert zawiera rozdział XV SWZ.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Część nr: 2

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
33696300 Odczynniki chemiczne

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL622 Olsztyński
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Instytut Rozrodu Zwierząt i Badan Żywności PAN w Olsztynie, ul. Tuwima 10, 10-748 Olsztyn

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników (wzorców) do prowadzonych badań naukowych dla Zakładu Chemii i Biodynamiki Żywności działającego w Instytucie Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach ofertowych – załącznikach nr 1 do SWZ. Zamawiający dopuścił w postępowaniu składanie ofert częściowych (2 części). Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
2. Wykonawca dostarcza odczynniki wraz z załączonymi kartami charakterystyki i/lub specyfikacją jakościową zawierającą podstawowe dane oraz wymagania fizyczne i chemiczne potwierdzające zgodność dostarczanych produktów z SWZ.
3. Termin udzielonej gwarancji na produkty NIE może być krótszy niż 75% terminu standardowo oferowanego przez producenta, licząc od dnia jego dostawy, zgodnie z terminem zaoferowanym przez Wykonawcę w ofercie. Termin gwarancji jest jednym z kryterium oceny ofert. Procedura sprawdzania i potwierdzania zgodności dostarczonego zamówienia oraz sposób zgłaszania reklamacji zgodny z zapisami w załączniku nr 3 – projektowanych postanowieniach umowy.
4. Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta na okres 12 miesięcy. Termin dostawy cząstkowej będzie zgodny z terminem zaoferowanym przez Wykonawcę w ofercie: maksymalnie do 30 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Termin dostawy jest jednym z kryterium oceny ofert.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył karty charakterystyki odczynnika i/lub specyfikację jakościową zawierającą podstawowe dane oraz wymagania fizyczne i chemiczne danego odczynnika potwierdzające, że zaoferowane produkty spełniają wszystkie wymogi Zamawiającego wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Karty charakterystyki Wykonawca składa wraz z ofertą.
Dokumenty wykonawca składa w oryginale (dokumenty elektroniczne) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Jeżeli oryginał dokumentu, o których mowa powyżej NIE został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię posiadanego dokumentu. W przypadku przekazywania przez wykonawcę elektronicznej kopii dokumentu opatrzenie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest równoznaczne z poświadczeniem elektronicznej kopii dokumentu za zgodność z oryginałem.
Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
7. Jeżeli Wykonawca NIE złoży powyższych przedmiotowych środków dowodowych lub są one NIEkompletne, Zamawiający, zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę w wyznaczonym terminie do ich złożenia lub uzupełnienia.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 17 933.00 PLN

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
Umowa nr 00031.DDD.6509.00050.2019.05 z 18.02.2021 r. na realizację Operacji pn. „Opracowanie innowacyjnych przetworów owocowo-warzywnych zachowujących optymalny i korzystny skład substancji prozdrowotnych z wykorzystaniem unikalnych rodzajów marchwi i truskawki w celu poszerzenia produkcji rolniczej i przetwórczej” ze środków Działania „Współpraca” objętego PROW na lata 2014-2020.

II.2.14) Informacje dodatkowe
Kryteria udzielenia zamówienia:
a) cena – waga: 60;
b) termin dostawy zamówienia cząstkowego – waga: 20;
c) termin gwarancji – waga: 20.
Szczegółowy opis oceny ofert zawiera rozdział XV SWZ.


Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:
1. Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności za dostarczony przedmiot zamówienia, w terminie do 30 dni od daty złożenia zamawiającemu oryginału prawidłowo wystawionej faktury VAT, dostarczonej do siedziby zamawiającego lub na platformę elektronicznego fakturowania.
2. Projektowane postanowienia umowy zawiera załącznik nr 3 do SWZ. W § 9 wpisano, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, możliwość dokonania zmian zawartej umowy bez przeprowadzania nowego postępowania w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zamawiający NIE przewiduje udzielania zaliczek na realizację zamówienia.
4. Zamawiający NIE przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.


Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIE

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 22/12/2021
Czas lokalny: 12:00

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 3 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 22/12/2021
Czas lokalny: 12:30
Miejsce:
Otwarcie ofert następuje poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego po zalogowaniu w zakładce „Deszyfrowanie” na miniPortalu i następuje poprzez wskazanie pliku do odszyfrowania. Otwarcie ofert jest NIEjawne.


Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE

VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
Stosowane będą zlecenia elektroniczne
Akceptowane będą faktury elektroniczne
Stosowane będą płatności elektroniczne

VI.3) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający dokona badania i oceny ofert oraz kwalifikacji podmiotowej wykonawców na podstawie art. 139 ustawy Pzp.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy NIE podlegają wykluczeniu
z postępowania z powodu jednej z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, które wystąpiły w odpowiednim okresie określonym w art. 111 ustawy Pzp (z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp).
3. Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie formularza ofertowego, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Ofertę składa się pod rygorem NIEważności w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
4. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie następujących oświadczeń oraz podmiotowych środków dowodowych:
1) Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia, sporządzonego zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji (UE) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016 r. ustanawiającym standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (Dz. Urz. UE L 3 z 06.01.2016, str. 16), stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
Powyższe oświadczenie musi potwierdzać NIEpodleganie wykluczeniu i spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.
2) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust.1 pkt 1 i 2 oraz 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP,
3) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej NIEzależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
4) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
Dokumenty oraz oświadczenia z ppkt 2-4 muszą być aktualne na dzień ich złożenia. Termin wyznaczony na ich złożenie NIE będzie krótszy niż 10 dni.
Szczegółowe informacje dotyczące składania powyższych dokumentów zawierają rozdz. VIIa i VIII SWZ.
5. Zasady składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zawiera rozdz. VIIa pkt 5 SWZ.
6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl/
, ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal
oraz poczty elektronicznej e-mail.
7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, aby złożyć ofertę, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8. Szczegółowy opis sposobu złożenia oferty, sposób komunikacji między Zamawiającym i Wykonawcami oraz inne przydatne informacje znajdują się w rozdziale VIII SIWZ oraz na stronach internetowych:
https://epuap.gov.pl/wps/portal
,
https://miniportal.uzp.gov.pl/

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 1A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Środki ochrony prawnej przysługują̨ Wykonawcy, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść̨ szkodę̨ w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp.
2. Odwołanie przysługuje na:
1) NIEzgodną z przepisami ustawy czynność̨ Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy.
3. Odwołanie wnosi się̨ do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym. Odwołujący przekazuje zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w TAKi sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
4. Odwołanie wnosi się:
a) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
b) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. a.
5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej,
6. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 4 i 5 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
7. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej oraz postanowienie Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, o którym mowa w art. 519 ust. 1 Pzp, stronom oraz uczestnikom postepowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. Skargę wnosi się̨ do Sądu Okręgowego w Warszawie za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej.
8. Szczegółowe informacje dotyczące środków ochrony prawnej określone są w Dziale IX „Środki ochrony prawnej” ustawy Pzp.

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 1A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
19/11/2021
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDF
PDFS
XML
Zamknij
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
228
2021
Następna aktualizacja:
25/11/2021
 Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Nabywca
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
 Zaloguj się
lub 
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Grupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym Królestwem
Co nowego w witrynie?
 
(pl)
e-Certis
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE 
ESPD
European Single Procurement Document

Data dodania

2021-11-24