Przeprowadzenie eksperymentalnych prac rozwojowych w celu stworzenia prototypu urządzenia DAT i µDAT sterowanego przy wykorzystaniu technologii światłowodowej i wdrożenie ich wyników w bieżącej działa

Branża

Art. Biurowe:
      kserokopiarki, skanery, faksy, telefaksy, urządzenia wielofunkcyjne
Komputery:
      laptopy, notebooki
Laboratoria:
      sprzęt wyposażenie, aparatura

Forma przetargu

zapytanie o cenę

Dane organizatora

HORIZON BUSINESS HUB SP. Z O.O.
62-004 KICIN
SOSNOWA 1
Tel. kom. 609 181 714
E-mail albert.smektalski@gmail.com

Województwo

wielkopolskie

Powiat

Poznań

Lokalizacje

lubelskie / Biała Podlaska;lubelskie / Biłgoraj;lubelskie / Chełm;lubelskie / Hrubieszów;lubelskie / Janów Lubelski;lubelskie / Krasnystaw;lubelskie / Kraśnik;lubelskie / Lubartów;lubelskie / Lublin;lubelskie / Łęczna;lubelskie / Łuków;lubelskie / Opole Lubelskie;lubelskie / Parczew;lubelskie / Puławy;lubelskie / Radzyń Podlaski;lubelskie / Ryki;lubelskie / Świdnik;lubelskie / Tomaszów Lubelski;lubelskie / Włodawa;lubelskie / Zamość

Treść zamówienia

Przeprowadzenie eksperymentalnych prac rozwojowych w celu stworzenia prototypu urządzenia DAT i µDAT sterowanego przy wykorzystaniu technologii światłowodowej i wdrożenie ich wyników w bieżącej działa

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia

Przeprowadzenie eksperymentalnych prac rozwojowych w celu stworzenia prototypu urządzenia DAT i µDAT sterowanego przy wykorzystaniu technologii światłowodowej i wdrożenie ich wyników w bieżącej działaPrzedmiotem zapytania ofertowego jest zakup i dostawa do miejsca siedziby Zamawiającego wyposażenia laboratoryjnego niezbędnego do przeprowadzenia prac rozwojowych na urządzeniach testowych (jednostka miary - 1 komplet) - oftalmoskop wraz z infrastrukturą towarzyszącą, w tym: 1. Zestaw diagnostyczny Oftalmoskop - minimalne parametry: - zwiększający pole obserwacji, - wprowadzający większą ilość światła nawet przy wąskiej źrenicy oraz minimalizujący refleksy szczelna obudowa i specjalna, - odporna na kurz optyka 6 przysłon: duża plamka, mała plamka, mikro plamka, - fiksacja, szczelina, filtr Cobalt Blue, niezależny filtr zielony (red free) i polaryzacyjny, - 28 soczewek w zakresie od -25D do +40D, do +/- 10D z krokiem co 1D, łącznie 18 kombinacji przesłon, - żarówka halogenowa, - podświetlany wskaźnik mocy soczewki. 2. Tablet np. Samsung lub inny spełniający parametry techniczne: - przekątna ekranu min. 10,4 cala, matryca TFT, min. 2000 x 1200 pikseli - system operacyjny Android 10 - pamięć RAM i dysk min. 3 GB RAM + dysk min. 32 GB - procesor min. 8-rdzeniowy - pojemność baterii/akumulatora min. 7040 mAh - łączność bezprzewodowa - Bluetooth 5.0, WiFi 3. Klawiatura bezprzewodowa np. Logitech A800 lub inna spełniająca parametry techniczne: - inteligentne podświetlenie - automatyczne włączanie i wyłączanie podczas korzystania z klawiatury - odbiornik odpowiadający za bezprzewodową łączność w paśmie 2,4 GHz po podłączeniu do portu USB, by móc korzystać z bezprzewodowej swobody wokół stanowiska pracy, - funkcjonalność odpowiedzialna za rozłożenie siły nacisku na klawisze. 4. Urządzenie wielofunkcyjne np. Kyocera ECOSYS M3655idn lub inne spełniające parametry techniczne: - miesięczne obciążenie: do 100000 stron, - szybkość drukowania mono: do 55 stron A4/min, - ethernet - druk w sieci LAN, - drukowanie z prędkością do 50 stron A4 na minutę w mono, - trwałe podzespoły zapewniające wydajność i niezawodność - kompaktowe wymiary, rozbudowana funkcjonalność - dwustronne drukowanie, kopiowanie, skanowanie i funkcje faksu w standardzie - min. 7-calowy kolorowy panel dotykowy ułatwiający obsługę urządzenia - platforma umożliwiająca personalizację urządzenia - szybkie i płynne skanowanie z podajnikiem - przeszukiwalny PDF i skanowanie do MS Office. - karta sieciowa Wi-Fi do urządzenia wielofunkcyjnego. 5. Ergonomiczne krzesło obrotowe do prac B+R - parametry techniczne: - stworzone do większej swobody ruchów, różnorodnych pozycji i siedzenia w naturalny sposób - wymuszające pozycję wyprostowaną podczas siedzenia i naturalne zakrzywienie w dolnej części pleców - ułatwiające aktywne siedzenie w pozycji półstojącej - idealne do zmiany pozycji między siedzeniem a staniem wraz z biurkiem o regulowanej wysokości - regulacja wysokości i głębokości siedziska, wysokości oparcia, siły oporu odchylenia do tyłu oraz blokady odchylenia - wszechstronne rozwiązanie do dynamicznych przestrzeni, pasujące do biurek o regulowanej wysokości i charakteru prowadzonego projektu, - oparcie i siedzisko z tworzywa, tapicerowana nakładka na całe siedzisko, baza 5-ramienna (aluminium), - amortyzator z regulacją góra-dół długości min. 200 mm i zakresem regulacji wysokości, - możliwość zamiany amortyzatora i zakresem regulacji, - wersja kolorystyczna: kolor czarny (aluminium lakierowane) - kółka twarde z hamulcem (do podłóg miękkich) - waga max 14 kg. 6. Szafa magazynowa z certyfikatem TUV: - szafa z pojemnikami przezroczystymi - min. 45 szt. pojemników przezroczystych, - pojemniki przezroczyste z przezroczystego tworzywa ABS do zabezpieczenia przed kurzem podczas magazynowania. Wyjmowanie przechowywanych części przez przechylenie pojemnika. Do celów montażowych pojemniki można wyjąć i ułożyć jeden na drugim, - kolor - odcienie szarości - drzwi wzmocnione od wewnątrz, zamykane uchwytem przesuwnym, - nośność wewnętrznej obudowy szafy - min. 500 kg, - kąt rozwarcia drzwi - 250 stopni - wysokość 2 000 mm, szerokość 750 mm, głębokość 275 mm - masa - max 75 kg 7. Wózek narzędziowy wraz ze standardowym wyposażeniem: - min. 7 szuflad (588x367 mm) z prowadnicami kulkowymi, - dna szuflad wyłożone wyściółką z porowatej gumy - 4 koła Ø 125 mm: 2 stałe i 2 skrętne (jedno z hamulcem) - centralny zamek z przodu - obciążenie statyczne: do 700 kg - blat roboczy z tworzywa ABS przystosowany do ustawienia skrzyni narzędziowej - boczna półka na butelki - możliwość zamocowania wieszaka na rolkę ręcznika papierowego - waga max do 75 kg 8. Stół warsztatowy z tablicą narzędziową: - stół z dwiema szafkami z szufladami i tablicą narzędziową, - każda szafka narzędziowa posiadać powinna min. 5 szuflad z prowadnicami kulkowymi, . - centralny zamek - do szuflad pasować powinny wkłady profilowane na narzędzia, - tablica narzędziowa może być zawieszana na ścianie (otwory w tylnej ściance), - zamykana na zamek aluminiowa żaluzja, - blat roboczy z drewna klejonego wielowarstwowo, laminowanego tworzywem sztucznym, posiadający otwory służące do mocowania imadła, - waga max 250 kg - kolor - odcienie szarości - wymiary max 1900 x max 1800 x max 800. 9. Laptop - 1 szt.: - procesor min. 4 rdzenie, - pamięć RAM min. 16 GB - dysk SSD min. 512 GB - dotykowy ekran - przekątna ekranu 14,0" - rozdzielczość ekranu min. 1920 x 1080 (FullHD) - pamięć karty graficznej min. 2048 MB GDDR5 (pamięć własna) - wbudowane głośniki stereo - wbudowane dwa mikrofony - wbudowana kamera internetowa - łączność Wi-Fi oraz moduł Bluetooth - złącza: USB 3.1 - min. 2 szt., USB Typu-C - min. 1 szt., HDMI 1.4 - 1 szt. - wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - min. 1 szt. - podświetlana klawiatura - system operacyjny - Microsoft Windows 10. Dodatkowe informacje: 1. Miejsce dostawy: 20-010 Lublin, ul. Graniczna 19. 2. Dostawa: w nieprzekraczalnym terminie 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, 5. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej, 6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, 7. W ramach niniejszego postępowania ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej (Zamawiający nie ogranicza kręgu potencjalnych Wykonawców jedynie do osób fizycznych). 8. Składając ofertę w przedmiotowym postępowaniu, Oferent deklaruje zapoznanie się z treścią umowy, która zostanie zawarta z wybranym Dostawcą, stanowiącą załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z oferentami: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Wszelkie oświadczenia, zapytania, wnioski i wyjaśnienia zarówno Zamawiający, jak i oferenci przekazują mailowo. Osoba do kontaktów roboczych w sprawach zamówienia: Albert Smektalski, e-mail: albert.smektalski@gmail.com, tel.: 609 181 714. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Horizon Business Hub Sp. z o.o., ul. Graniczna 19, 20-010 Lublin w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.07.2021r. W przypadku wysłania oferty pocztą lub kurierem liczy się data wpływu oferty do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty drogą elektroniczną na adres mailowy: albert.smektalski@gmail.com oraz bezpośrednio przez portal: www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl

Specyfikacja

https://specyfikacjetsg.tai.pl/pl-20/pl20-2021-17586-60454.zip

LINK do SIWZ

http://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/60454

CPV

30.12.00.00, 30.21.31.00, 30.21.32.00, 30.23.72.00, 30.23.74.50, 30.23.74.60, 33.12.20.00, 33.12.40.00, 34.91.11.00, 39.11.11.00, 39.11.20.00, 39.13.00.00, 39.14.13.00, 39.15.12.00, 39.17.30.00, 42...

Wymagania

5. Zamawiający dopuszcza zmianę warunków umowy w przypadku gdy: a. nastąpi konieczność likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy b. nastąpi zmiana adresu siedziby Wykonawcy w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz danych identyfikacyjnych c. zaistnieje siła wyższa (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy d. uzyskania wytycznych ze strony Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego lub Lubelskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, którzy powierzyli Zamawiającemu dotację celową na realizację projektu, mających wpływ na sposób i/lub termin realizacji umowy e. zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy f. udzielenia zamówienia uzupełniającego g. zmiany źródeł finansowania h. w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania. i. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, j. dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówieniu nie wpłynęłaby na krąg Oferentów ubiegających się o zamówienie, ani na wynik postępowania, k. nastąpi konieczność zmiany terminu płatności z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, jednak nie dłużej niż 60 dni. Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Na podstawie oświadczenia - załącznik nr 2 Typ Wiedza i doświadczenie Opis Na podstawie oświadczenia - załącznik nr 2 Typ Potencjał techniczny Opis Na podstawie oświadczenia - załącznik nr 2 Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Na podstawie oświadczenia - załącznik nr 2 Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Na podstawie oświadczenia - załącznik nr 2 Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Oferent jest zobowiązany do złożenia kompletnej oferty, na którą składają się poniższe dokumenty: - zał. nr 1 - druk oferty - zał. nr 2 - oświadczenia - zał. nr 3 - zgoda na udostępnianie i przetwarzanie danych osobowych oraz dokumentów Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania tzn. nie są powiązani z zamawiającym osobowo lub kapitałowo oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. 2. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez dokonania wyboru Wykonawcy bez podania przyczyn. 3. Zamawiający zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów, stosowanych w Spółce. 4. Zamawiający udzieli zamówienia temu dostawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę na realizację zamówienia. W przypadku, gdy Dostawca, którego oferta wybrana zostanie jako najkorzystniejsza, odstąpi od podpisania umowy, Zamawiający może podpisać umowę na realizację zamówienia z następnym Dostawcą, który uzyskał w postępowaniu kolejną najwyższą liczbę punktów. 5. Oferta powinna zawierać cenę ryczałtową za wykonanie całości przedmiotu zamówienia i obejmować wszystkie czynności i składniki oraz zawierać wszelkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, wynikające wprost z zapytania ofertowego, jak również w nim nie ujęte bez których nie można wykonać przedmiotu zamówienia. Oferta cenowa powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z transportem oraz logistyką. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedstawienia przez Oferenta dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w załączniku nr 2 - oświadczenia.

Osoba do kontaktu

Albert Smektalski
609181714 albert.smektalski@gmail.com

Wymagany termin realizacji zamówienia

Planowany termin podpisania umowy 2021-08-01

Miejsce i termin składania ofert



2021-07-29

Sposób składania ofert

Dane adresowe ogłoszeniodawcy: Horizon Business Hub Sp. z o. o., Graniczna 19, 20-010 Lublin, NIP: 7773243961; Osoby do kontaktu: Albert Smektalski, tel.: 609181714, e-mail: albert.smektalski@gmail.com Godzina: 23:59

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

 

Termin związania ofertą

Oś czasu związana z ogłoszeniem i ofertowaniem: 2021-07-21 - data publikacji, 2021-07-29 - termin składania ofert, 2021-08-01 - planowany termin podpisania umowy

Składanie ofert wariantowych/częściowych

oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie

wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryterium: cena - 100% kryterium ceny zostanie obliczone zgodnie ze wzorem: pc = [cn/cb] x 100 gdzie: pc - liczba punktów przyznanych wykonawcy za cenę; cn - najniższa cena spośród ofert badanych; cb - cena oferty rozpatrywanej.

Uwagi

Powstaje w kontekście projektu
RPLU.01.02.00-06-0029/19 - Przeprowadzenie eksperymentalnych prac rozwojowych w celu stworzenia prototypu urządzenia DAT i µDAT sterowanego przy wykorzystaniu technologii światłowodowej i wdrożenie ich wyników w bieżącej działa
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
Warunki zmiany umowy
5. Zamawiający dopuszcza zmianę warunków umowy w przypadku gdy: a. nastąpi konieczność likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy b. nastąpi zmiana adresu siedziby Wykonawcy w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz danych identyfikacyjnych c. zaistnieje siła wyższa (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy d. uzyskania wytycznych ze strony Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego lub Lubelskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, którzy powierzyli Zamawiającemu dotację celową na realizację projektu, mających wpływ na sposób i/lub termin realizacji umowy e. zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy f. udzielenia zamówienia uzupełniającego g. zmiany źródeł finansowania h. w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania. i. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, j. dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówieniu nie wpłynęłaby na krąg Oferentów ubiegających się o zamówienie, ani na wynik postępowania, k. nastąpi konieczność zmiany terminu płatności z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, jednak nie dłużej niż 60 dni.
Opis
Przedmiotem zapytania ofertowego jest zakup i dostawa do miejsca siedziby Zamawiającego wyposażenia laboratoryjnego niezbędnego do przeprowadzenia prac rozwojowych na urządzeniach testowych (jednostka miary - 1 komplet) - oftalmoskop wraz z infrastrukturą towarzyszącą, w tym: 1. Zestaw diagnostyczny Oftalmoskop - minimalne parametry: - zwiększający pole obserwacji, - wprowadzający większą ilość światła nawet przy wąskiej źrenicy oraz minimalizujący refleksy szczelna obudowa i specjalna, - odporna na kurz optyka 6 przysłon: duża plamka, mała plamka, mikro plamka, - fiksacja, szczelina, filtr Cobalt Blue, niezależny filtr zielony (red free) i polaryzacyjny, - 28 soczewek w zakresie od -25D do +40D, do +/- 10D z krokiem co 1D, łącznie 18 kombinacji przesłon, - żarówka halogenowa, - podświetlany wskaźnik mocy soczewki. 2. Tablet np. Samsung lub inny spełniający parametry techniczne: - przekątna ekranu min. 10,4 cala, matryca TFT, min. 2000 x 1200 pikseli - system operacyjny Android 10 - pamięć RAM i dysk min. 3 GB RAM + dysk min. 32 GB - procesor min. 8-rdzeniowy - pojemność baterii/akumulatora min. 7040 mAh - łączność bezprzewodowa - Bluetooth 5.0, WiFi 3. Klawiatura bezprzewodowa np. Logitech A800 lub inna spełniająca parametry techniczne: - inteligentne podświetlenie - automatyczne włączanie i wyłączanie podczas korzystania z klawiatury - odbiornik odpowiadający za bezprzewodową łączność w paśmie 2,4 GHz po podłączeniu do portu USB, by móc korzystać z bezprzewodowej swobody wokół stanowiska pracy, - funkcjonalność odpowiedzialna za rozłożenie siły nacisku na klawisze. 4. Urządzenie wielofunkcyjne np. Kyocera ECOSYS M3655idn lub inne spełniające parametry techniczne: - miesięczne obciążenie: do 100000 stron, - szybkość drukowania mono: do 55 stron A4/min, - ethernet - druk w sieci LAN, - drukowanie z prędkością do 50 stron A4 na minutę w mono, - trwałe podzespoły zapewniające wydajność i niezawodność - kompaktowe wymiary, rozbudowana funkcjonalność - dwustronne drukowanie, kopiowanie, skanowanie i funkcje faksu w standardzie - min. 7-calowy kolorowy panel dotykowy ułatwiający obsługę urządzenia - platforma umożliwiająca personalizację urządzenia - szybkie i płynne skanowanie z podajnikiem - przeszukiwalny PDF i skanowanie do MS Office. - karta sieciowa Wi-Fi do urządzenia wielofunkcyjnego. 5. Ergonomiczne krzesło obrotowe do prac B+R - parametry techniczne: - stworzone do większej swobody ruchów, różnorodnych pozycji i siedzenia w naturalny sposób - wymuszające pozycję wyprostowaną podczas siedzenia i naturalne zakrzywienie w dolnej części pleców - ułatwiające aktywne siedzenie w pozycji półstojącej - idealne do zmiany pozycji między siedzeniem a staniem wraz z biurkiem o regulowanej wysokości - regulacja wysokości i głębokości siedziska, wysokości oparcia, siły oporu odchylenia do tyłu oraz blokady odchylenia - wszechstronne rozwiązanie do dynamicznych przestrzeni, pasujące do biurek o regulowanej wysokości i charakteru prowadzonego projektu, - oparcie i siedzisko z tworzywa, tapicerowana nakładka na całe siedzisko, baza 5-ramienna (aluminium), - amortyzator z regulacją góra-dół długości min. 200 mm i zakresem regulacji wysokości, - możliwość zamiany amortyzatora i zakresem regulacji, - wersja kolorystyczna: kolor czarny (aluminium lakierowane) - kółka twarde z hamulcem (do podłóg miękkich) - waga max 14 kg. 6. Szafa magazynowa z certyfikatem TUV: - szafa z pojemnikami przezroczystymi - min. 45 szt. pojemników przezroczystych, - pojemniki przezroczyste z przezroczystego tworzywa ABS do zabezpieczenia przed kurzem podczas magazynowania. Wyjmowanie przechowywanych części przez przechylenie pojemnika. Do celów montażowych pojemniki można wyjąć i ułożyć jeden na drugim, - kolor - odcienie szarości - drzwi wzmocnione od wewnątrz, zamykane uchwytem przesuwnym, - nośność wewnętrznej obudowy szafy - min. 500 kg, - kąt rozwarcia drzwi - 250 stopni - wysokość 2 000 mm, szerokość 750 mm, głębokość 275 mm - masa - max 75 kg 7. Wózek narzędziowy wraz ze standardowym wyposażeniem: - min. 7 szuflad (588x367 mm) z prowadnicami kulkowymi, - dna szuflad wyłożone wyściółką z porowatej gumy - 4 koła Ø 125 mm: 2 stałe i 2 skrętne (jedno z hamulcem) - centralny zamek z przodu - obciążenie statyczne: do 700 kg - blat roboczy z tworzywa ABS przystosowany do ustawienia skrzyni narzędziowej - boczna półka na butelki - możliwość zamocowania wieszaka na rolkę ręcznika papierowego - waga max do 75 kg 8. Stół warsztatowy z tablicą narzędziową: - stół z dwiema szafkami z szufladami i tablicą narzędziową, - każda szafka narzędziowa posiadać powinna min. 5 szuflad z prowadnicami kulkowymi, . - centralny zamek - do szuflad pasować powinny wkłady profilowane na narzędzia, - tablica narzędziowa może być zawieszana na ścianie (otwory w tylnej ściance), - zamykana na zamek aluminiowa żaluzja, - blat roboczy z drewna klejonego wielowarstwowo, laminowanego tworzywem sztucznym, posiadający otwory służące do mocowania imadła, - waga max 250 kg - kolor - odcienie szarości - wymiary max 1900 x max 1800 x max 800. 9. Laptop - 1 szt.: - procesor min. 4 rdzenie, - pamięć RAM min. 16 GB - dysk SSD min. 512 GB - dotykowy ekran - przekątna ekranu 14,0" - rozdzielczość ekranu min. 1920 x 1080 (FullHD) - pamięć karty graficznej min. 2048 MB GDDR5 (pamięć własna) - wbudowane głośniki stereo - wbudowane dwa mikrofony - wbudowana kamera internetowa - łączność Wi-Fi oraz moduł Bluetooth - złącza: USB 3.1 - min. 2 szt., USB Typu-C - min. 1 szt., HDMI 1.4 - 1 szt. - wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - min. 1 szt. - podświetlana klawiatura - system operacyjny - Microsoft Windows 10. Dodatkowe informacje: 1. Miejsce dostawy: 20-010 Lublin, ul. Graniczna 19. 2. Dostawa: w nieprzekraczalnym terminie 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, 5. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej, 6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, 7. W ramach niniejszego postępowania ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej (Zamawiający nie ogranicza kręgu potencjalnych Wykonawców jedynie do osób fizycznych). 8. Składając ofertę w przedmiotowym postępowaniu, Oferent deklaruje zapoznanie się z treścią umowy, która zostanie zawarta z wybranym Dostawcą, stanowiącą załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z oferentami: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Wszelkie oświadczenia, zapytania, wnioski i wyjaśnienia zarówno Zamawiający, jak i oferenci przekazują mailowo. Osoba do kontaktów roboczych w sprawach zamówienia: Albert Smektalski, e-mail: albert.smektalski@gmail.com, tel.: 609 181 714. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Horizon Business Hub Sp. z o.o., ul. Graniczna 19, 20-010 Lublin w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.07.2021r. W przypadku wysłania oferty pocztą lub kurierem liczy się data wpływu oferty do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty drogą elektroniczną na adres mailowy: albert.smektalski@gmail.com oraz bezpośrednio przez portal: www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl


Numer informacji: 2021-17586-60454

Data dodania

2021-07-22