Sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife”

Branża

Laboratoria:
      sprzęt wyposażenie, aparatura
      usługi

Forma przetargu

nieograniczony

Dane organizatora

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE
10-719 OLSZTYN
MICHAŁA OCZAPOWSKIEGO 2
Tel. 89 523 38 80
E-mail br@uwm.edu.pl
WWW www.uwm.edu.pl/

Województwo

warmińsko-mazurskie

Powiat

Olsztyn

Treść zamówienia

Sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife”

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia

Sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” Numer referencyjny: 31/2021/PN/DZPTomograf komputerowy wraz z adaptacją pomieszczeń dla potrzeb Pracowni Tomografii Komputerowej1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej, w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Formularz opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym.Stół do tomografu dla dużych zwierząt1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej, w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Formularz opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym.Zestaw urządzeń do znieczulania ogólnego małych zwierząt1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej, w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Formularz opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym.Zestaw urządzeń do znieczulania ogólnego dużych zwierząt1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej, w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Formularz opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym.Aparat RTG stacjonarny, cyfrowy1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej, w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Formularz opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym.Aparat RTG typu ramię C z wyposażeniem1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej, w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Formularz opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym.Stacja robocza do analizy obrazu wraz z oprogramowaniem1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej, w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Formularz opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym.Zestaw pletyzmograficzny typu „Whole Body Plethysmography (WBP)” do stosowania u myszy nieuśpionych z możliwością nebulizacji1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej, w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Formularz opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym.System klatek SPF dla myszy1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej, w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Formularz opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym.Georadar z oprogramowaniem1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej, w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Formularz opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym.Refraktometr automatyczny1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej, w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Formularz opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym.Podajnik rynnowy1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej, w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Formularz opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym.Lepkościomierz Hopplera1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej, w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Formularz opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym.Młynek z zestawem tnącym1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej, w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Formularz opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym.Zestaw do oceny ilościowej i jakościowej bibliotek genomowych1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej, w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Formularz opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym.Zestaw do analiz środowiskowych z oprogramowaniem1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej, w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Formularz opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym.Wysokowydajna stacja robocza do bioinformatycznej obróbki wyników z oprogramowaniem1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej, w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Formularz opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym.Sekwenator1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej, w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Formularz opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym.

Specyfikacja

https://www.platformazakupowa.pl/pn/umw.edu/proceedings

CPV

30.23.60.00, 38.50.00.00

Wymagania

III.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: 1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp, wystawionej NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem; 2. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne tytułem środka karnego, wystawionej NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem; 3. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych NIE wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 4. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej w postępowaniu NIEzależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ; 5. oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3–7 ustawy Pzp zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem NIEważności.2. Poza zmianami umowy dopuszczonymi w art. 455 Pzp dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w następujących przypadkach:2.1. zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku:a) konieczności zmiany terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których NIE można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pomimo zachowania należytej staranności, i NIE wynika ona z winy Sprzedawcy;b) konieczności zmiany terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;2.2. zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, w przypadku:a) zmiany modelu oferowanego sprzętu spowodowanej NIEdostępnością na rynku urządzenia wskazanego w ofercie;b) zmiany modelu oferowanego sprzętu spowodowanej wprowadzeniem przez producenta.III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówieniaObowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia

Osoba do kontaktu

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie 367/2020/PN/DZP ul. Oczapowskiego 2 Olsztyn 10-719 Anna Opalach +48 895245239 anna.opalach@uwm.edu.pl +48 895233278 www.uwm.edu.pl https://www.platformazakupowa.pl/pn/umw.edu/proceedings

Wymagany termin realizacji zamówienia

Okres w miesiącach: 3

Miejsce i termin składania ofert



2021-06-08

Sposób składania ofert

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://platformazakupowa.pl Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 10:00

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

 

Termin związania ofertą

Oferta musi zachować ważność do: 21/08/2021

Składanie ofert wariantowych/częściowych

oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie

Gwarancja / Waga: 40
Cena - Waga: 60

Uwagi

2021/S 077-196457
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE


Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Krajowy numer identyfikacyjny: 367/2020/PN/DZP
Adres pocztowy: ul. Oczapowskiego 2
Miejscowość: Olsztyn
Kod NUTS:
PL Polska
Kod pocztowy: 10-719
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Anna Opalach
E-mail:
anna.opalach@uwm.edu.pl
Tel.: +48 895245239
Faks: +48 895233278
Adresy internetowe:
Główny adres:
www.uwm.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/umw.edu/proceedings

I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
https://platformazakupowa.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:
https://platformazakupowa.pl
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: uczelnia publiczna

I.5) Główny przedmiot działalności
Edukacja


Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:
Sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife”
Numer referencyjny: 31/2021/PN/DZP

II.1.2) Główny kod CPV
38500000 Aparatura kontrolna i badawcza

II.1.3) Rodzaj zamówienia
Dostawy

II.1.4) Krótki opis:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej, w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Formularz opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym.
3. Kod zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: 38.50.00.00-0, 30.23.60.00-0.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych norm, certyfikatów, ocen technicznych, aprobat i specyfikacji technicznych.

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: TAK
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Tomograf komputerowy wraz z adaptacją pomieszczeń dla potrzeb Pracowni Tomografii Komputerowej
Część nr: 1

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38500000 Aparatura kontrolna i badawcza

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Jednostka organizacyjna UW-M Wydział Medycyny Weterynaryjnej

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej, w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Formularz opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja / Waga: 40
Cena - Waga: 60

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 3
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
Projekt „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.

II.2.14) Informacje dodatkowe
Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium: w zakresie części nr 1 – w wysokości 19 000,00 PLN.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Stół do tomografu dla dużych zwierząt
Część nr: 2

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38500000 Aparatura kontrolna i badawcza

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Jednostka organizacyjna UW-M Wydział Medycyny Weterynaryjnej

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej, w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Formularz opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja / Waga: 40
Cena - Waga: 60

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 3
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
Projekt „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.

II.2.14) Informacje dodatkowe
Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium: w zakresie części nr 2 – w wysokości 14 000,00 PLN.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Zestaw urządzeń do znieczulania ogólnego małych zwierząt
Część nr: 3

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38500000 Aparatura kontrolna i badawcza

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Jednostka organizacyjna UW-M Wydział Medycyny Weterynaryjnej

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej, w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Formularz opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja / Waga: 40
Cena - Waga: 60

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 3
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
Projekt „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.

II.2.14) Informacje dodatkowe
Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium: w zakresie części nr 3 – w wysokości 3 400,00 PLN.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Zestaw urządzeń do znieczulania ogólnego dużych zwierząt
Część nr: 4

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38500000 Aparatura kontrolna i badawcza

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Jednostka organizacyjna UW-M Wydział Medycyny Weterynaryjnej

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej, w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Formularz opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja / Waga: 40
Cena - Waga: 60

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 3
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
Projekt „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.

II.2.14) Informacje dodatkowe
Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium: w zakresie części nr 4 – w wysokości 3 400,00 PLN.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Aparat RTG stacjonarny, cyfrowy
Część nr: 5

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38500000 Aparatura kontrolna i badawcza

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Jednostka organizacyjna UW-M Wydział Medycyny Weterynaryjnej

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej, w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Formularz opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja / Waga: 40
Cena - Waga: 60

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 3
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
Projekt „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.

II.2.14) Informacje dodatkowe
Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium: w zakresie części nr 5 – w wysokości 3 900,00 PLN.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Aparat RTG typu ramię C z wyposażeniem
Część nr: 6

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38500000 Aparatura kontrolna i badawcza

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Jednostka organizacyjna UW-M Wydział Medycyny Weterynaryjnej

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej, w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Formularz opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja / Waga: 40
Cena - Waga: 60

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 3
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
Projekt „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.

II.2.14) Informacje dodatkowe
Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium: w zakresie części nr 6 – w wysokości 7 500,00 PLN.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Stacja robocza do analizy obrazu wraz z oprogramowaniem
Część nr: 7

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38500000 Aparatura kontrolna i badawcza
30236000 Różny sprzęt komputerowy

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Jednostka organizacyjna UW-M Wydział Medycyny Weterynaryjnej

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej, w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Formularz opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja / Waga: 40
Cena - Waga: 60

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 3
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
Projekt „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.

II.2.14) Informacje dodatkowe
Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium: w części nr 7 – w wysokości 3 600,00 PLN.
Zamawiający będzie ubiegał się o wyrażenie zgody MNiSW na zastosowanie 0 % VAT. Stacje robocze ujęte w części nr 7 są objęte stawką podatku VAT w wysokości 0 % – zgodnie z ustawą z 11.3.2004 o podatku od towarów i usług (Dz.U. nr 54 z 5.4.2004, poz. 535), art. 83 ust. 1, pkt 26 a.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Zestaw pletyzmograficzny typu „Whole Body Plethysmography (WBP)” do stosowania u myszy NIEuśpionych z możliwością nebulizacji
Część nr: 8

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38500000 Aparatura kontrolna i badawcza

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Jednostka organizacyjna UW-M Wydział Medycyny Weterynaryjnej

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej, w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Formularz opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja / Waga: 40
Cena - Waga: 60

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 3
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
Projekt „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.

II.2.14) Informacje dodatkowe
Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium: w części nr 8 – w wysokości 7 500,00 PLN.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
System klatek SPF dla myszy
Część nr: 9

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38500000 Aparatura kontrolna i badawcza

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Jednostka organizacyjna UW-M Wydział Medycyny Weterynaryjnej

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej, w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Formularz opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja / Waga: 40
Cena - Waga: 60

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 3
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
Projekt „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.

II.2.14) Informacje dodatkowe
Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium: w części nr 9 – w wysokości 2 600,00 PLN.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Georadar z oprogramowaniem
Część nr: 10

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38500000 Aparatura kontrolna i badawcza

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Jednostka organizacyjna UW-M Wydział Kształtowania Środowiska i Rolnictwa

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej, w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Formularz opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja / Waga: 40
Cena - Waga: 60

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 3
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
Projekt „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.

II.2.14) Informacje dodatkowe
Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium: w części nr 10 – w wysokości 4 000,00 PLN.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Refraktometr automatyczny
Część nr: 11

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38500000 Aparatura kontrolna i badawcza

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Jednostka organizacyjna UW-M Wydział Nauki o Żywności

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej, w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Formularz opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja / Waga: 40
Cena - Waga: 60

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 3
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
Projekt „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.

II.2.14) Informacje dodatkowe
Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium: w części nr 11 – w wysokości 1 400,00 PLN.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Podajnik rynnowy
Część nr: 12

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38500000 Aparatura kontrolna i badawcza

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Jednostka organizacyjna UW-M Wydział Nauki o Żywności

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej, w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Formularz opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja / Waga: 40
Cena - Waga: 60

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 3
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
Projekt „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.

II.2.14) Informacje dodatkowe
Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium: w części nr 12 – w wysokości 390,00 PLN.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Lepkościomierz Hopplera
Część nr: 13

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38500000 Aparatura kontrolna i badawcza

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Jednostka organizacyjna UW-M Wydział Nauki o Żywności

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej, w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Formularz opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja / Waga: 40
Cena - Waga: 60

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 3
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
Projekt „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.

II.2.14) Informacje dodatkowe
Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium: w części nr 13 – w wysokości 240,00 PLN.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Młynek z zestawem tnącym
Część nr: 14

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38500000 Aparatura kontrolna i badawcza

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Jednostka organizacyjna UW-M Wydział Nauki o Żywności

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej, w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Formularz opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja / Waga: 40
Cena - Waga: 60

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 3
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
Projekt „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.

II.2.14) Informacje dodatkowe
Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium: w części nr 14 – w wysokości 730,00 PLN.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Zestaw do oceny ilościowej i jakościowej bibliotek genomowych
Część nr: 15

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38500000 Aparatura kontrolna i badawcza

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Jednostka organizacyjna UW-M Wydział Biologii i Biotechnologii

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej, w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Formularz opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja / Waga: 40
Cena - Waga: 60

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 3
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
Projekt „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.

II.2.14) Informacje dodatkowe
Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium: w części nr 15 – w wysokości 8 000,00 PLN.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Zestaw do analiz środowiskowych z oprogramowaniem
Część nr: 16

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38500000 Aparatura kontrolna i badawcza

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Jednostka organizacyjna UW-M Wydział Biologii i Biotechnologii

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej, w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Formularz opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja / Waga: 40
Cena - Waga: 60

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 3
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
Projekt „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.

II.2.14) Informacje dodatkowe
Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium: w części nr 16 – w wysokości 580,00 PLN.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Wysokowydajna stacja robocza do bioinformatycznej obróbki wyników z oprogramowaniem
Część nr: 17

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38500000 Aparatura kontrolna i badawcza
30236000 Różny sprzęt komputerowy

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Jednostka organizacyjna UW-M Wydział Biologii i Biotechnologii

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej, w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Formularz opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja / Waga: 40
Cena - Waga: 60

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 3
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
Projekt „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.

II.2.14) Informacje dodatkowe
Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium: w części nr 17 – w wysokości 4 600,00 PLN.
Zamawiający będzie ubiegał się o wyrażenie zgody MNiSW na zastosowanie 0 % VAT. Stacje robocze ujęte w części nr 17 są objęte stawką podatku VAT w wysokości 0 % – zgodnie z ustawą z 11.3.2004 o podatku od towarów i usług (Dz.U. nr 54 z 5.4.2004, poz. 535), art. 83 ust. 1, pkt 26 a.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Sekwenator
Część nr: 18

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38500000 Aparatura kontrolna i badawcza
30236000 Różny sprzęt komputerowy

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Jednostka organizacyjna UW-M Wydział Biologii i Biotechnologii

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją oraz szkoleniem fabrycznie nowej aparatury badawczej, w ramach projektu „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Formularz opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja / Waga: 40
Cena - Waga: 60

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 3
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
Projekt „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.

II.2.14) Informacje dodatkowe
Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium: w części nr 18 – w wysokości 4 800,00 PLN.
Zamawiający będzie ubiegał się o wyrażenie zgody MNiSW na zastosowanie 0 % VAT. Stacje robocze ujęte w części nr 17 są objęte stawką podatku VAT w wysokości 0 % – zgodnie z ustawą z 11.3.2004 o podatku od towarów i usług (Dz.U. nr 54 z 5.4.2004, poz. 535), art. 83 ust. 1, pkt 26 a.


Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki udziału

III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp, wystawionej NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne tytułem środka karnego, wystawionej NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
3. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych NIE wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
4. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej w postępowaniu NIEzależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
5. oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3–7 ustawy Pzp zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem NIEważności.
2. Poza zmianami umowy dopuszczonymi w art. 455 Pzp dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w następujących przypadkach:
2.1. zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku:
a) konieczności zmiany terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których NIE można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pomimo zachowania należytej staranności, i NIE wynika ona z winy Sprzedawcy;
b) konieczności zmiany terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;
c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;
2.2. zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a) zmiany modelu oferowanego sprzętu spowodowanej NIEdostępnością na rynku urządzenia wskazanego w ofercie;
b) zmiany modelu oferowanego sprzętu spowodowanej wprowadzeniem przez producenta.

III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia


Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIE

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 24/05/2021
Czas lokalny: 10:00

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 21/08/2021

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 24/05/2021
Czas lokalny: 11:00
Miejsce:
Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami przez platformę (
https://platformazakupowa.pl
) w formie elektronicznej, tj. oferta wraz z jej załącznikami powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy elektronicznej pod rygorem NIEważności i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Otwarcie ofert następuje w siedzibie Zamawiającego poprzez kliknięcie przycisku „odszyfruj oferty”. Otwarcie ofert jest jawne.


Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE

VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne

VI.3) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami przez platformę:
https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu
w formie elektronicznej, tj. oferta wraz z jej załącznikami powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy elektronicznej pod rygorem NIEważności i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
2. Każdy wykonawca złoży tylko jedną ofertę zawierającą jedną jednoznacznie opisaną propozycję.
3. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie rejestrowym, właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy.
4. Jeśli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu NIEuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca powinien NIE później niż w terminie składania ofert, zastrzec, że NIE mogą one być udostępnione oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
5. Wykonawca za pośrednictwem platformy może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę w sposób określony w Instrukcji składania ofert dla wykonawców.
6. Po upływie terminu składania ofert wykonawca NIE może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
7. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi wykonawca składający ofertę.
8. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
8.1. wypełniony i podpisany formularz opis przedmiotu zamówienia / formularz cenowy zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ;
8.2. wypełniony i podpisany formularz oferty sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
8.3. oświadczenie JEDZ o NIEpodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;
8.4. dowód wniesienia wadium;
8.5. w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę NIEwymienioną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) wykonawcy, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy;
8.6. w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców, należy załączyć do oferty.
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje NIEprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
9. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).
10. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao, numer rachunku 30 1240 6292 1111 0011 0270 1103 Z adnotacją: „Wadium – nr sprawy: 31/2021/PN/DZP W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych, Departament Odwołań
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587700
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Wykonawcy a TAKże innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej.
2. Odwołanie wnosi się do Prezesa KIO. Odwołujący przekazuje Zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w TAKi sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
3. Na orzeczenie KIO oraz postanowienie Prezesa KIO stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do Sądu Okręgowego w Warszawie – sądu zamówień publicznych.
4. Szczegółowe informacje dotyczące środków ochrony prawnej określone są w dziale IX „Środki ochrony prawnej” ustawy Pzp.

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych, Departament Odwołań
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587700
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
16/04/2021
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDF
PDFS
XML
Zamknij
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
077
2021
Następna aktualizacja:
22/04/2021
 Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Nabywca
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
 Zaloguj się
lub 
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Grupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym Królestwem
Co nowego w witrynie?
 
(pl)
e-Certis
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE 
ESPD
European Single Procurement Document

Sekcja VII: Zmiany
VII.1)Informacje do zmiany lub dodania
VII.1.2)Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamiast:

Okres w miesiącach: 3

Powinno być:

Okres w dniach: 175

VII.2)Inne dodatkowe informacje:

Sekcja VII: Zmiany
VII.1)Informacje do zmiany lub dodania
VII.1.2)Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 24/05/2021
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 08/06/2021
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 21/08/2021
Powinno być:
Data: 05/09/2021
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 24/05/2021
Czas lokalny: 11:00
Powinno być:
Data: 08/06/2021
Czas lokalny: 11:00
VII.2)Inne dodatkowe informacje:

Data dodania

2021-04-21

Ostatnia modyfikacja

2021-05-21